Vestitorul Primăverii

Iarna   încă  domnea  peste  sat. Soarele  era  ascuns  după  nori. Casele înfrigurate  scoteau  fum. Brazii   erau  acoperiţi  cu  zăpadă  şi  nici  un om, nicăieri.
Într-o  noapte  apăruse  primul  ghiocel.Dimineaţa,baba Iarnă se uită
împrejur   şi  l-a  zărit  pe  ghiocel.
ghiocel
-Tu! Tu  ce  cauţi  aici ? Îndrăzneşti  să  mi te  împotriveşti?
-Vă   rog ,   nu   vă   mâniaţi,   eu   am   fost   trimis   de   primăvară.
-Da ? Ei  lasă  că  am  să  te   pedepsesc  eu!
Baba  Iarnă  a  chemat  gerul , Crivăţul  şi  pe  Moş  Omăt  în ajutor. Dar dimineţă  ce  să  vezi ! Când   Baba  Iarnă  s-a  uitat   împrejur  a  auzit sunetul gingaş  al   unor  clopoţei şi  a  văzut  mai  mulţi  ghiocei .
-Ei , vă  mai  credeţi  puternică ? spuseră  ghioceii.
Atunci  cerul  s-a  luminat  , iar  soarele  a  strălucit  şi  a  topit zăpada. Şi  nu  degeaba  i  se  spune  ghiocelului  “vestitorul  primăverii”…

 

3 responses to “Vestitorul Primăverii

Leave a Reply

