La pescuit

         Era o după-amiază frumoasă  de primăvară,când eu şi tatăl meu  ne-am decis să mergem la Vetiş  la pescuit. Când am ajuns am aruncat undiţa în apă şi am aşteptat.

        Soarele srălucea pe cerul senin, în timp ce păsările ciripeau voioase.  Copacii au înmugurit, iar ciobanii au adus  cirezile de vaci la păscut pe câmpiile înverzite. Peisajul era minunat! Nimic nu prevestea ce avea să se întâmple,când….

        Un peşte a început să tragă de undiţă, tata a tras  peştele, dar a fost atât de puternic încât a tras undiţa în apă. Şi în următorea secundă apa s-a tulburat şi din ea a ieşit o cupolă argintie. Scoţând un sunet metalic din cupolă a ieşit o lumină verde care a tras toate vacile înăuntrul ei. După ce cupola a intrat  în apă eu am văzut o lumină albă şi am leşinat. Când m-am trezit eram acasă şi părinţii mei încercau să mă trezească din somn. am suflat uşurat ştiind că totul a fost un vis.   

images

Leave a Reply

