In excursie

 OZN-600x337Soarele stralucea pe cerul senin.Pasarile zburau gratioase pe bolta cerului.Florile erau viu colorate si inmiresmate. Sambata ma pregateam sa merg intr-o excursie in padure cu clasa organizta de profesorul nostru de biologie.

Profesorul nostru ne-a impartit in grupe de cate 4 pentru a aduna mostre de plante si gandaci.Eu cu grupa mea am ajuns langa un lac. Am luat harta pentru a vedea traseul si ne-am dat seama ca am gresit drumul.

La inceput ne-am panicat dar apoi am aflat ca mai avem destul timp asa ca ne-am relaxat pe malul lacului. Fiind atat de frumos locul nu ne-am dat seama ca a inceput sa se intunece.Am inceput sa ne panicam, cu toti eram foarte speriati. Autobuzul plecase demult, dar noi ne-am calmat si ne-am gandit ce puteam face.Pentru ca in padure nu era semnal la telefon am facut focul pentru a fi observati de padurar.

Am asteptat 2-3 ore, dar nu s-a intamplat nimic.  A inceput sa ne fie foame asa ca ne-am confectionat sulite si arcuri cu sageti, iar la 10 noaptea am adormit la focul de tabara. In toiul noptii am fost trezit de catre un zumzuit ciudat care venea din mijlocul lacului, dar nu a tinut mult. Cand ne-am trezit am plecat la pescuit. Am stat 3 ore la pescuit si am prins 2 pesti de cate 10 kg aproximativ. Dupa ce am mancat ne-am culcat. Acel zumzait ciudat se auzea din nou, dar de data asta se vedea si o lumina rosie, apa era tulbure si din ea a iesit o sfera  luminoasa.Vazand-o am ramas impietrtit  si intr-o secunda am lesinat si am ramas inconstient.

Cand m-am trezit eram acasa in pat, era dimineata si parinti mei nu se trezisera inca.Ma gandisem ca totul a fost un vis, dar in 2 ore trebuia sa mergem in excursia de biologie. 

Eu nu am mai vrut sa merg inca o data in excursia de cosmar asa ca le-am spus ce s-a intamplat, dar nu m-au crezut si m-au obligat sa merg  in excursie.

Pe autobuzul scolii am fost prea tulburat ca sa vorbesc asa ca doar m-am gandit la o cale de a rezolva aceasta problema majora. M-am gandit:eu am trait deja tot ce sa va intampla, deci pot evita partile neplacute si atunci gandindu-ma am gasit si rezolvarea. Tot ce trebuie sa fac era sa schimb mersul lucrurilor si atunci voi iesi din gaura de vierme.

In doua saptamani mi-am dat seama cum sa rezolv lucrurile si totul a fost bine.

 

Leave a Reply

